Θέσεις εργασίας στο Digital Marketing

Digital Marketing

Advertisement

Γράφει ο Kostas Petinaris

Αναφέραμε σε προηγούμενο άρθρο τί είναι τελικά το Digital Marketing.

Ποιοι όμως δουλεύουν και ποιες είναι οι θέσεις εργασίας που υπάρχουν στο Digital Marketing?

Το Digital Marketing είναι ένας ευρύς τομέας που περιλαμβάνει διάφορες θέσεις εργασίας, καθεμία με τις δικές της εξειδικεύσεις και αρμοδιότητες.

Ορισμένες από τις πιο κοινές και σημαντικές θέσεις εργασίας στον τομέα του Digital Marketing περιλαμβάνουν:

  1. Digital Marketing Manager: Διαχειρίζεται και συντονίζει όλες τις δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, από τον σχεδιασμό στρατηγικών μέχρι την παρακολούθηση της απόδοσης των καμπανιών. Αυτό περιλαμβάνει τη διαχείριση ομάδας, τον προϋπολογισμό και την ανάλυση της απόδοσης.
  2. SEO Specialist: Ειδικεύεται στη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης. Στόχο έχουν τη βελτίωση της κατάταξης και της οργανικής επισκεψιμότητας στα αποτελέσματα αναζήτησης . Τέτοιες μηχανές αναζήτησης είναι η Google. (SEO = Search Engine Optimization )
  3. Content Marketer/Content Writer: Δημιουργεί και διαχειρίζεται περιεχόμενο για blogs, ιστοσελίδες, κοινωνικά δίκτυα, και άλλες πλατφόρμες. Βασικό στόχο έχουν την προσέλκυση του κοινού και τη δέσμευση στο μήνυμα που θέλουν να περάσουν.
  4. Social Media Manager: Διαχειρίζεται τις παρουσίες της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα. Αναπτύσσουν στρατηγικές και δημιουργώντας περιεχόμενο που προωθεί την αλληλεπίδραση με το κοινό. Αναλύουν την απόδοση των καμπανιών.
  5. PPC Specialist (Pay-Per-Click): Διαχειρίζεται τις διαφημιστικές καμπάνιες με πληρωμή ανά κλικ. Αυτές οι καμπάνιες γίνονται κυρίως μέσω του Google Ads και των social media. Παρακολουθούν την απόδοσή τους και κάνουν βελτιστοποιήσεις.
  6. Email Marketing Specialist: Υπεύθυνος για τη δημιουργία, τη διαχείριση και την ανάλυση απόδοσης καμπανιών email marketing, με στόχο τη διατήρηση, την αφοσίωση των πελατών και την μετατροπή της επίσκεψης σε αγορά .
  7. Web Analytics Specialist: Αναλύει τα δεδομένα της ιστοσελίδας και τα δεδομένα από διάφορες ψηφιακές καμπάνιες μάρκετινγκ για να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες, να προτείνει βελτιώσεις και να υποστηρίξει τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων.
  8. Affiliate Marketing Manager: Διαχειρίζεται τα προγράμματα συνεργατών (affiliates) για την αύξηση των πωλήσεων και την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών.
  9. Influencer Marketing Manager: Συνεργάζεται με influencers για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω των κοινωνικών δικτύων τους.
  10. CRO Specialist (Conversion Rate Optimization): Επικεντρώνεται στη βελτίωση των ποσοστών μετατροπής των επισκεπτών σε πελάτες, μέσω ανάλυσης δεδομένων και δοκιμών A/B.

 

Κάθε μια από τις παραπάνω θέσεις εργασίας μπορεί να απαιτεί διαφορετικό σύνολο δεξιοτήτων και εμπειρίας. Από τη δημιουργικότητα και την αναλυτική σκέψη μέχρι την τεχνική κατανόηση των ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών. Όπως κα να έχει όμως αυτές οι θέσεις εργασίας στον τομέα του Digital Marketing είναι θέσεις εργασίας που πια είναι αναγκαίες για εταιρείες και οργανισμούς που θέλουν να έχουν ψηφιακή παρουσία.

Advertisement

Δείτε επίσης

Advertisement

ADVERTISEMENT​

Advertisement

Advertisement